- Get link
- X
- Other Apps
- Get link
- X
- Other Apps
«Əvvəlcə yazmış
olduğumuz kimi, [Çələbi] Məhəmmədin vəkili olan və oradakı əyaləti bəylik vəzifəsi
ilə idarə edən [İvan] Şişmanın oğlu [İsgəndər bəy], əsgər yığaraq, bu Dədə
Sultan əleyhinə hərəkət etdi isə də, Stilarionun dar keçidlərindən keçməyə müvəffəq
ola bilmədi. Altı mindən çox olan Stilariondakı təriqətçilər də bir məntəqədə
toplandılar və keçilməsi çətin olan keçidlərin önündə duraraq, hücum edən
Şişmanın bütün adamlarını qılıncdan keçirdilər. Hətta Şişmanı da tələf etdilər.
Bu zəfərdən
sonra Börklücə Mustafanın müridləri qazandıqları bu şan və şöhrətlərini saxta
babanın mənəvi qüvvəsinə ətf edərək, özünü bir peyğəmbərdən daha artıq mədh-ü-səna
edib, öz təriqətləri üçün yeni bir əqidə təsis etdilər. Bu əqidəyə görə, bundan
belə qızıl börk dedikləri papaqlarını geyməyəcəklər və yalnız tək köynək geyəcəklər,
başları açıq olacaq və xristianlar ilə türklər arasında fərq olmayacaqdır.
Məhəmməd bu
uğursuzluqdan sonra Lidiya valisi Əli bəyə xəbər göndərərək Lidiya və İoniyada
yerləşən bütün hərbi qüvvələri ilə hərəkətə keçib, Stileriondakılar əleyhinə
yürüməsini əmr etdi. Stilariondakılar isə, yenə keçidlərin ağızlarını tutdular
və düşmənlərindən dar keçidlərə girənlərin hamısını öldürdülər. Əli bəy, çox az
əsgər ilə qurtula bildi və Mağnisaya getdi. Padşah, bu faciəni eşitdikdə, on
iki yaşında bir uşaq olan oğlu Muradı vəzir Bəyazid ilə birlikdə, Trakiya əsgəri
ilə yanaşı, bu mütəəssib kütlə üzərinə göndərdi. Murad gedərkən keçdiyi
Bitiniya, Frigiya, Lidiya və İoniyadan bütün əsgərləri yığaraq, böyük qüvvələr
ilə düşmənlərin o dar keçidlərinə getdi və yolda rastlaşdığı qoca və ya uşaqları,
kişi və ya qadınları, yaş və cins fərqi qoymadan, mərhəmətsizcə qılıncdan
keçirirdi. Nəhayət tək köynəklilərin sığındıqları dağa vardılar və müharibəyə
tutuşdular. Sonda tək köynəklilər, rəisləri saxta peyğəmbərləri ilə yanaşı
yenildilər və təslim oldular. Bu müharibədə Murad çox əsgər itirdi. Murad bu təriqətçiləri
yanına alaraq Efesə gətirdi. Efesdə başçılarını sorğuya çəkdi. Ona bir çox işgəncələrlə
təzyiq etdiyi halda, fikirlərində və etiqadında sabit olduğunu və dəyişməyəcəyini
anladıqda, onu asdırdı, cəsədini əllərini taxtalara mismarlarla mıxlanmış bir vəziyyətdə,
bir dəvə üzərinə qoydular və şəhərin içində gəzdirərək, təşhir etdilər. Mürşidlərinin
etiqad və fikirlərini inkar etməmiş olan müridlərini də gözləri önündə
boğazladılar. Bu müridlər can çəkişərkən “Dədə Sultan, əriş”dən başqa bir şey
söyləmirdilər. Bu təriqətə mənsub olanlar, uzun müddət, dədələrinin ölmədiyinə və
həyatda qaldığına inanmaqda davam etdilər.»
«Bəyazid, bu zəfərdən
sonra, Muradı da alaraq, Asiya və Lidiyadan keçərkən, yolu üstündə, bu ibahi təriqətinə
mənsub olan türk dərvişlərindən rast gəldiklərinin hamısını qətl etdirdi. Bəyazid,
Frigiya və Çanaqqala boğazından keçərək, Ədirnəyə vardı və Çələbi Məhəmmədin
oğlu Muradın qalibiyyət və müzəffəriyyətini ərz etdi. Çələbi Məhəmməd də hələ gənc
olan oğluna Amasiya sancaq bəyliyini və Kappadokiya ətrafını ehsan etdi və dövlət
adamlarından təcrübə sahibi Yorgiç bəy adında bir şəxsi şahzadənin idari işlərini
tədvirə məmur təyin eylədi.»
Dukas, Bizans
Tarihi. — İstanbul: İstanbul Fethi Derneği, 1956, səh. 68-70.
- Get link
- X
- Other Apps
Comments
Post a Comment